Masz do wysłania paczkę i zastanawiasz się, którego kuriera wybrać? Chciałbyś poznać wady i zalety poszczególnych przewoźników? Stajesz przed wyborem DHL czy UPS? Trafiłeś w dobre miejsce! Poniżej porównasz obydwie firmy kurierskie, zarówno pod względem cen, opłat jak i opinii na temat ich usług. Sprawdź, który kurier okaże się dla Ciebie lepszy UPS czy DHL? A może inny? Wybierz ofertę lepszą cenowo lub droższą ale z lepszą opinia wśród klientów. Dzięki naszemu serwisowi od razu po dokonaniu wyboru będziesz mógł wycenić swoją paczkę, a następnie zamówić kuriera DHL lub zamówić kuriera UPS

DHL kontra UPS

Cecha UPS DHL
Cena od 20,84PLN do 24,30 PLN
Darmowe ubezpieczenie od 323PLN do 50000 PLN
Szacowane doręczenie 1 dzień roboczy 1 dzień roboczy
Pobranie Gotówki 6,15 PLN 8 PLN
Standardowy czas zwrotu pobrania do 7 dni roboczych do 6 dni roboczych
Element niestandardowy 12,30 PLN 27,06 PLN
Doręczenie w sobotę brak usługi 18,45 PLN

Opinie klientów* DHL vs. UPS

Cecha UPS DHL
Opinia klientów 4,8/5                4,7/5                 
Dostawca roku 2017 II miejsce III miejsce
Liczba opinii
305000 320000
Liczba negatywnych opinii
3500 5600
Liczba neutralnych opinii 5600 8300
Liczba pozytywnych opinii 295000 305000
Polecający klienci 97% 96%

*na podstawie ceneo.pl

Który kurier lepszy DHL czy UPS?

Jednoznaczne stwierdzenie, który kurier jest lepszy nie jest do końca możliwe. Dla każdego klienta ważna są inne atuty. Jeśli patrzeć na to porównanie DHL czy UPS pod kątem finansowym to lepiej wypada kurier UPS. Jego przesyłki są tańsze tak samo jak różnego rodzaju opcje dodatkowe. Jednak różnica jest nie wielka. Jeśli chodzi o opinie klientów to obydwie firmy kurierskie, zarówno UPS czy DHL posiadają bardzo zbliżone oceny. Obydwie firmy należą do ścisłej czołówki najlepszych i największych firm przewozowych w Polsce i na Świecie.

 

 

 

Przed dokonaniem wyboru warto również zwrócić uwagę, że jakość usług świadczonych przez daną firmę kurierska nie jest jednakowy na obszarze całego kraju. Zależy to od mocy przerobowych danego przewoźnika w danym rejonie. W przypadku aż tak dużych firm jak DHL czy UPS nie powinno to mieć aż tak dużego znaczenia jednak przejściowe niedobory pracowników czy czynniki losowe mogą wpływać na chwilowe obniżenie jakości obsługi w jednym z rejonów.