Masz do wysłania paczkę i zastanawiasz się, którego kuriera wybrać? Chciałbyś poznać wady i zalety poszczególnych przewoźników? Stajesz przed wyborem DHL czy UPS? Trafiłeś w dobre miejsce! Poniżej porównasz obydwie firmy kurierskie, zarówno pod względem cen, opłat jak i opinii na temat ich usług. Sprawdź, który kurier okaże się dla Ciebie lepszy UPS czy DHL? A może inny? Wybierz ofertę lepszą cenowo lub droższą ale z lepszą opinia wśród klientów. Dzięki naszemu serwisowi od razu po dokonaniu wyboru będziesz mógł wycenić swoją paczkę, a następnie zamówić kuriera DHL lub zamówić kuriera UPS

DHL kontra UPS

CechaUPSDHL
Cenaod 20,84PLNdo 24,30 PLN
Darmowe ubezpieczenieod 323PLNdo 50000 PLN
Szacowane doręczenie1 dzień roboczy1 dzień roboczy
Pobranie Gotówki6,15 PLN8 PLN
Standardowy czas zwrotu pobraniado 7 dni roboczychdo 6 dni roboczych
Element niestandardowy12,30 PLN27,06 PLN
Doręczenie w sobotębrak usługi18,45 PLN

Opinie klientów* DHL vs. UPS

CechaUPSDHL
Opinia klientów4,8/5               4,7/5                 
Dostawca roku 2017II miejsceIII miejsce
Liczba opinii
305000320000
Liczba negatywnych opinii
35005600
Liczba neutralnych opinii56008300
Liczba pozytywnych opinii295000305000
Polecający klienci97%96%

*na podstawie ceneo.pl

Który kurier lepszy DHL czy UPS?

Jednoznaczne stwierdzenie, który kurier jest lepszy nie jest do końca możliwe. Dla każdego klienta ważna są inne atuty. Jeśli patrzeć na to porównanie DHL czy UPS pod kątem finansowym to lepiej wypada kurier UPS. Jego przesyłki są tańsze tak samo jak różnego rodzaju opcje dodatkowe. Jednak różnica jest nie wielka. Jeśli chodzi o opinie klientów to obydwie firmy kurierskie, zarówno UPS czy DHL posiadają bardzo zbliżone oceny. Obydwie firmy należą do ścisłej czołówki najlepszych i największych firm przewozowych w Polsce i na Świecie.

 

 

 

Przed dokonaniem wyboru warto również zwrócić uwagę, że jakość usług świadczonych przez daną firmę kurierska nie jest jednakowy na obszarze całego kraju. Zależy to od mocy przerobowych danego przewoźnika w danym rejonie. W przypadku aż tak dużych firm jak DHL czy UPS nie powinno to mieć aż tak dużego znaczenia jednak przejściowe niedobory pracowników czy czynniki losowe mogą wpływać na chwilowe obniżenie jakości obsługi w jednym z rejonów.